piątek, 10 października 2014

"Jak dbać o zdrowie"

09 października 2014r. godzina 11oo odbyła się lekcja dla przedszkolaków jak dbać o zdrowie. Celem lekcji było rozbudowanie zainteresowania u dzieci własnym zdrowiem. Kształcenie nawyku jedzenia nie słodyczy lecz warzyw i owoców. Rozumienie znaczenia co to są witaminy i jakie mają znaczenie dla naszego zdrowia. Dzieci wiedziały, że aby być zdrowym trzeba dbać o higienę osobistą, myć ręce przed każdym posiłkiem. Na koniec lekcji dzieci obejrzały wystawkę książek o zdrowiu przygotowaną przez panie bibliotekarki. Wysłuchały bajek o chorym kotku i Misiu łakomczuszku.




                       [fotografia przedstawia uczestników lekcji pt. "Jak dbać o zdrowie]

    [fotografia przedstawia uczestników lekcji pt. "Jak dbać o zdrowie]


                           [fotografia przedstawia uczestników lekcji pt. "Jak dbać o zdrowie]

                                                                zdjęcia: źródło własne

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że dla najmłodszych organizowane są takie spotkania gdyż właściwy rozwój zdrowia powinien być uczony od najmłodszych lat. Ja osobiście jestem za tym, aby pisać jak najwięcej o zdrowiu jak na https://radioklinika.pl gdyż to właśnie od nas samych zależy czy będziemy żyć zdrowo czy nie. Uczulanie i poruszanie tematów o zdrowiu ma bardzo dobry wpływ, a w szczególności na takich maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawidłowe podejście moim zdaniem, gdyż dzieci tym bardziej powinny wiedzieć jak zdrowo żyć. Ja ostatnio czytałam o witaminie C https://apteline.pl/artykuly/witamina-c-fakty-i-mity/ i również jestem zdania, że należy swoją wiedzę cały czas pogłębiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dbać o zdrowie to raz że zdrowy tryb życia, to też kontrole u lekarzy aby się przebadać. Ja w tym celu odwiedziłam mojego okuliste, bo coś miałam problemy ze wzrokiem. Jak się okazuje czas zacząć nosić soczewki i stoję przed wyborem. Myślę o tych progresywnych https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-progresywne/6372-air-optix-plus-hydraglyde-multifocal-3-szt.html żeby móc widzieć na blisko oraz daleko. Ktoś z Was może też takie stosuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem przede wszystkim warto jest się zdrowo odżywiać. Od siebie mogę wam polecić abyście zajrzeli na tę stronę https://witaminowybazar.pl/zdrowa-zywnosc . Na pewno znajdziecie tu więcej przydatnych informacji na ten temat

    OdpowiedzUsuń