wtorek, 20 grudnia 2022

PoCZYTAJmy kryminał

Na pionowym plakacie na jasnopomarańczowym tle znajduje się okładka książki Michała Śmielaka - Postrach. Oładka ujęta jest w ozdobną, czarną ramkę. W górnej części plakatu na czarnej belce znajduje się błękitny napis: PoCZYTAJmy, natomiast w prawym dolnym rogu znajduje się czarny narożnik z błękitnym napisem: Kryminał.
projekt własny

Tę recenzję zacznę od podziękowań. Asiu, dziękuję Ci bardzo za motywowanie do czytania twórczości autorów dotąd mi nieznanych. W ten sposób poznałam Śmielaka :) Michał Śmielak to moje czytelnicze odkrycie. Przeczytałam lub wysłuchałam w wersji audio wszystkie jego powieści, jednak mój czytelniczy wybór padł na "Postrach"

W Warszawie zostaje porwanych sześć 17-letnich dziewczyn. Porywacz pozostaje nieuchwytny, nikt nic nie wie, żaden system ochrony nie zarejestrował twarzy włamywacza. Postrach budzi grozę, jednak kiedy w końcu trafia w ręce policji, nie przyznaje się do winy. Nie jest świadomy tego, że sprawiedliwość będą chcieli wymierzyć rodzice porwanych dziewczyn, którzy wydają zlecenie wydobycia Postracha z aresztu i przekazanie go w ich ręce.

Puk, puk, puk... Tak puka śmierć. Po lekturze tej książki kilkakrotnie wzdrygałam się na odgłos pukania do drzwi.

Świetna fabuła, wartka akcja i przede wszystkim niepewność towarzysząca przy lekturze... kto jest zabójcą. Kiedy zasiądziecie już do czytania powieści Śmielaka, to musicie wygospodarować na to dłuuuższą chwilę, bo może się zdarzyć, że domownicy upomną się o posiłek ;)

Serdecznie polecam czytelniczej uwadze!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz